علائم و نشانه های نفریت مزمن
نوشته شده توسط : rshaole

علائم و نشانه های نفریت مزمنعلائم و نشانه های نفریت مزمن

در زندگی واقعی، به ظاهر از نفریت مزمن نقض تعداد بیشتری از سلامت پس از بیماری، بیماران بسیار تلخ هستند. تأثیر رفتار یک زندگی عادی بیماران، ما باید به روشنی درک آنچه نفریت مزمن، و توجه به علائم این بیماری، در اینجا به شما بگویید چه علائم و نشانه های نفریت مزمن.

علائم و نشانه های نفریت مزمن:

1، هماچوری

هماچوری شامل خودم، هماچوری آشکار و هماچوری میکروسکوپی. هماچوری آشکار است که می تواند با چشم دیده می شود، رنگ ادرار به شستن گوشت در نمونه های آب و میکروهماچوری قرمز گل آلود زیر میکروسکوپ بیش از یک سلول های قرمز خون در قدرت بالا یافت می شود. هماچوری شایع ترین علامت در بیماران نفریت مزمن است. البته، دلایل بسیاری برای هماچوری وجود داشته است، نفریت است که فقط یکی از آنها. تا زمانی که ما پیدا شده است هماچوری باید به یک بیمارستان به طور منظم است. در چک مناسب مطابق با توصیه های دکتر، را به طور منظم ادرار، اگر لازم است به حذف امکان هماچوری کلیوی.

2، تورم پلک،

علل ریشه تورم پلک:

دفع آب و تنظیم عملکرد کلیوی، آسیب دیده بود به طوری که افزایش در آب و سدیم در بدن، آب اضافی در سازمان آزاد بدن تجمع می یابد برای همیشه، آن را اغلب بافت شل تر داشته باشد. تورم پلک، صبح روز روشن بود، و پس از رویداد را کاهش دهد.

3، فوم را افزایش می دهد ادرار

فوم در افزایش ادرار، کوچکتر فوم و بر اساس فاز با هم برای یک مدت طولانی ملحق نشده می توانید پراکنده می شود، هیئت مدیره از پروتئین در ادرار، ناشی از تنش بالا است. اگر شما هر گونه دانش پزشکی ندارد، اغلب غفلت این علامت. ساده ترین راه این است که رفتن به بیمارستان به انجام معاینه ادرار برای رد کردن احتمال پروتئینوری. تغییرات اولیه در نفریت مزمن ادرار است.

4، تورم

بیشتر بیماران عارضه مزمن ادم نفریت به نظر می رسد، با این حال، بسته به شرایط مختلف ادم ممکن است سنگین یا سبک، علائم نور از یک بیمار در صبح، تورم اطراف چشم، صورت، مچ پا یا اندام تحتانی. بیماران مبتلا به تورم شدید در سراسر بدن ممکن است رخ دهد. با این حال، تعداد کمی از بیماران در سراسر این بیماری به نظر نمی رسد به تورم، اغلب به راحتی نادیده گرفته می شود.

بسیاری از بیماران چون علائم فشار خون بالا در بیمارستان برای درمان، پس از تجزیه و تحلیل وجود دارد، بنابراین می دانیم که این افزایش در فشار خون است با توجه به نفریت مزمن. برای بیماران از نفریت مزمن. فشار خون بالا است که دقیقا رخ می دهد. فشار خون می توان ادامه داد و یا قطع شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: هماچوری,Brightism,ادم ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815